Zabij 10 prasat

IRC kanál (chat) Minecraft server Twitter Facebook Steam skupina YouTube kanál RSS kanál
  • Herní série
  • Současná PC
  • Retro PC
  • MMO hry
  • Hry v prohlížeči
  • Mobilní zařízení
  • Sloupky
  • Vyhledávání
  • Všechny články
  • Takhle vypadá RH
    Takhle vypadá RH
    Všechny obrázky
  • 3DS a NDS
  • Současné konzole
  • Minulá generace
  • Game Boy
  • 32-bit konzole
  • 16-bit konzole
  • 8-bit konzole
  • Pro čtenáře
  • Shoutbox
  • The Keep (3DS)
    The Keep (3DS)
    Všechna videa
    Survarium : Developer's Diary 4

    Survarium : Developer's Diary 4

    Video Zde

    Herní studio Vostok Games, které stojí za tituly S.T.A.L.K.E.R už chvíli pracuje na MMOFPS titulu Survarium a pravidelně vypouští ven videa, ve kterých členové týmu mluví o prvcích hry na kterých pracují a které plánují.

    V již 4. díle se dozvíme o frakci Black Market. Jedná se o skupinu zabijáků různého druhu, kteří situují na opuštěném motorkářském vrakovišti. Půjde zde potkat členy všech frakcí. Ve videu vidíme, že postavy jsou stylizované i oblečením do motorkářského stylu - Lead Game Designer Aleksei a Project Leader Ruslan Didenko nám říkájí, že členové Black Market se rádi stylizují jako motorkáři a považují

    zbroj nejen jako ochranu ale i jako znak statusu - někteří si rádi na oblečení malují lebky, jako symbol toho, že se nebojí smrti.

    Na Black Marketu se obchoduje se zbraněmi, dále drogy a někdy i otroci. Funguje to jako klasický gang - Zákon silnějšího.

    Také věří, že dobrá zbroj jim přináší štěstí a je běžné, že po smrti nějakého hodně dobrého a známého bojovníka

    je jeho brnění předáno jeho kamarádům, kteří ho pak hrdě nosí, nebo ho dají na prodej pro ty, kteří mají dost peněz na to

    si ho koupit.

    Výbava a zbraně příslušníka Black Marketu je kompaktní a lehká, aby se mohl dobře pohybovat a vpadávat nepřátelům do zad. Co se týká zbraní,

    používají se například upilované brokovnice, UZI, AK-SU, revolvery a pumpovací brokovnice.

    V další části videa nám Aleksei sděluje informace o mapě Škola, která má i svoji historii a příběh. Když město postupně vymíralo a mutanti se množili víc a víc, skupina přeživších se zabarikádovala v horním patře školy, aby se schovali před nebezpečím zvenčí. Jednoho rána je probudily hlasité zvuky, které vycházely z nádvoří. Uprostřed nádvoří se objevila díra, ze které se plazily ven kořeny, které ohromnou silou trhaly dlaždice ze země a rostly směrem k místu, kde se přeživší ukrývali. Kořeny trhaly celé kusy stěny jejich úkrytu, takže mutanti měli možnost se dostat dovnitř a všichni lidé uvnitř

    zemřeli.

    Pět let po té průzkumníci zjistili, že škola je hodně prorostlá hustou zmutovanou vegetací. Také byly ve škole

    objeveny vzácné anomálie, u kterých je možné najít vzácné artefakty a jeden z nich prý umí oživit mrtvé.

    Game Designer Vasiliy Prorok nám říká, že mapa je stavěná tak aby seděla všem týpům hráčů - Okolo školy jsou kopce a barikády pro snipery, mapa obsahuje i spoustu interních prostorů pro hráče s brokovnicemi nebo samopaly. Některé interní prostory jsou i špatně osvětlené, takže hráči budou muset používat pochodně (?), přístroje pro noční vidění atp.

    Ve škole jsou tři anomálie. Jedna v tělocvičně, druhá ve sklepení a třetí v nádvoří školy. Aby je hráči přežili, musí kromě použití speciálních přístrojů (detektory ze Stalkera ?) hráči porozumět jak anomálie fungují.

    Co se týká systému zbraní, je hra podle slov Vasilie laděná realistickým směrem - kromě zpětného rázu je přidán ještě efekt z jiných mechanizmů ve zbraně které způsobují třepání. Přesnost zbraně záleží na pozici střelce, parametrech a schopnostech hráče. Navíc, styl střelby je ovlivněn typem nábojů - takže je potvrzeno, že bude ve hře více druhů munice na výběr. Navíc bude možnost upravování a modifikací zbraní.

    Co se týká druhů zbraní, od revolverů, přes automatické brokonice po sniperky a "různé další typy", konkrétnější Vasiliy není.

    Co se týká systému zranění, chtějí vytvořit něco nového co v žádné hře nebylo. Chtějí vytvořit systém reagující sice klasicky na části těla (Hlava, trup, nohy, ruce), ale chtějí aby podle typu zóny zásahy se ovlivnilo například to, že když vás střelí do ruky bude se vám hůře mířit, když do nohy, bude se vám pomalu chodit - pokud vás trefí do obou, nebudete moct chodit vůbec a jen střílet kolem sebe. Trefa do hlavy je jednou kulkou smrt.

    Mluví se také o frakturách, krvácení, atp, přesnější však opět nejsou, takže těžko říct.

    Závěrem nám PR a Marketing Director Oleg Yavorsky jménem celého studia Vostok Games přeje hezké svátky a vše nejlepší do nového roku.

    Zdá se, že si Vostok Games dávají hodně záležet na příběhu hry, pokud bude stejně propracovaný jako Stalker, máme se na co těšit.

    Doufám, že hratelnost bude dobrá a content zábavný, graficky hra vypadá skvěle. Necháme se překvapit a uvidíme u dalšího Developer's Diary.

    Video k shlédnutíZde.

    Obrázky (2)Videa (1)Upload

    YEAH už se těším

    Napsat reakci

    Provoz webu Zabij 10 prasat byl ukončen a již není možné psát reakce.